Het bestaande Stebru vastgoed optimaliseren voor verhuur aan (startende) bedrijven of een oplevering zonder verrassingen, de afdeling Service en Beheer staat voor u klaar. De kwaliteitsbewaking op afstand of online gegevensuitwisseling tijdens de bouw leveren, met het systeem van HomeDNA, ons een vooruitziende blik op en dat geeft al meteen een voorsprong.

24/7

Ook wanneer het project is voltooid, blijven wij in contact met de bewoner en complexbeheerder in het geval van een servicemelding. Storingen zijn niet altijd te voorkomen en daarom staat er een team van vakmensen klaar. Servicemeldingen kunnen 24/7 online via een gebruiksvriendelijk systeem worden aangemeld. Wij streven ernaar om uw servicemelding binnen enkele werkdagen in behandeling te nemen.

Bij een gegronde melding schakelen wij de Stebru servicemedewerker in of de betreffende leverancier voor het uitvoeren van de herstelwerkzaamheden. Ook kan het voorkomen dat vooraf een inspectie noodzakelijk is, waarna verdere vervolgstappen worden genomen. Eenmaal ter plekke weten wij op basis van ons digitale archief al precies wat ons te wachten staat. De medewerkers van Stebru zijn pas tevreden wanneer de opdrachtgever dat ook is.

Spoedgeval tijdens Bouwvakantie 2025

Tijdens de bouwvakperiode (van 25 juli om 17:00 uur tot en met 24 augustus 2025) is Stebru gesloten. In deze periode is Stebru Service & Beheer B.V. uitsluitend telefonisch bereikbaar voor spoedeisende meldingen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze storingsdienst via telefoonnummer +31 (0)180 333 170.

Onder spoedeisende meldingen verstaan wij onder meer:

- Uitval van de koel- of verwarmingsinstallatie die niet zelf is op te lossen;

- Ernstige lekkage aan leidingwerk of dak, waardoor er aanzienlijke schade dreigt te ontstaan;

- Een gebrek dat de veiligheid van personen in gevaar brengt.

Reparatiemeldingen die u in deze periode via uw woningdossier indient, worden incidenteel opgepakt. Houd er rekening mee dat de afhandeling hiervan mogelijk langer duurt dan u van ons gewend bent.

Reparatiemeldingen via uw woningdossier, worden vanaf 25 augustus 2025 in behandeling genomen.

Sinds enige tijd werken wij met het systeem homeDNA voor zowel onze opdrachtgevers als bewoners van onze projecten. Graag willen wij u verzoeken om uitsluitend via uw eigen portaal van homeDNA nieuwe serviceverzoeken te melden of hierover vragen te stellen. Nieuwe verzoeken welke wij per mail of telefonisch ontvangen zullen wij niet in behandeling nemen omwille van een zo efficiënt mogelijk afhandelingsproces. Wij streven ernaar om de meldingen welke gemeld worden via het homeDNA portal z.s.m. in behandeling te nemen.

Bent u een koper?

U kunt hier inloggen in uw woningdossier met uw eigen emailadres en wachtwoord. Als u bent ingelogd kunt u onder het hoofdstuk service/oplevering > reparaties alle serviceverzoeken die u heeft gemeld volgen of eventuele nieuwe serviceverzoeken melden als u klikt op ‘+toevoegen’. Heeft u vragen over een reparatieverzoek, dan kunt u deze stellen door het verzoek te openen en in het veld ‘Notities’ uw vragen te stellen. (Bent u uw wachtwoord vergeten kunt u op het inlogscherm klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.) Bent u een opdrachtgever en/of complexbeheerder?

U kunt op het platform inloggen met het mailadres en wachtwoord waarop u de serviceverzoeken gemeld krijgt. Als u bent ingelogd kunt u onder het hoofdstuk klanten > service beheer alle lopende serviceverzoeken volgen. Heeft u een vraag en/of opmerking over een serviceverzoek, kunt u deze stellen door het verzoek te openen en op het tabblad ‘Notities’ bij de juiste contactpersoon de vraag te stellen. (Bent u uw wachtwoord vergeten kunt u op het inlogscherm klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.)

Bent u een opdrachtgever en/of complexbeheerder?

U kunt hier inloggen met het mailadres en wachtwoord waarop u de serviceverzoeken gemeld krijgt. Als u bent ingelogd kunt u onder het hoofdstuk klanten > service beheer alle lopende serviceverzoeken volgen. Heeft u een vraag en/of opmerking over een serviceverzoek, kunt u deze stellen door het verzoek te openen en op het tabblad ‘Notities’ bij de juiste contactpersoon de vraag te stellen. (Bent u uw wachtwoord vergeten kunt u op het inlogscherm klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.)


Spoedgeval melden buiten bouwvakantie. 

U kunt een spoedgeval binnen kantoortijden melden door contact op te nemen met Stebru Service en Beheer. Wij zijn op werkdagen van maandag t/m vrijdag, van 8.00 – 16.30 uur bereikbaar op telefoonnummer 0180 – 333 170.

Voor calamiteiten buiten kantooruren, is onze storingsdienst te bereiken op telefoonnummer 0180 – 333 170. Let op! Bij onterechte spoedmeldingen, behouden wij ons het recht voor de door ons gemaakte kosten bij u in rekening te brengen. Daarnaast verzoeken wij u tevens de melding te maken via het HomeDNA serviceportaal.


Voor meer informatie: service@stebru.nl