Het bestaande Stebru vastgoed optimaliseren voor verhuur aan (startende) bedrijven of een oplevering zonder verrassingen, de afdeling Service en Beheer staat voor u klaar. De kwaliteitsbewaking op afstand of online gegevensuitwisseling tijdens de bouw leveren, met het systeem van HomeDNA, ons een vooruitziende blik op en dat geeft al meteen een voorsprong.

24/7

Ook wanneer het project is voltooid, blijven wij in contact met de bewoner en complexbeheerder in het geval van een servicemelding. Storingen zijn niet altijd te voorkomen en daarom staat er een team van vakmensen klaar. Servicemeldingen kunnen 24/7 online via een gebruiksvriendelijk systeem worden aangemeld. Wij streven ernaar om uw servicemelding binnen enkele werkdagen in behandeling te nemen.

Bij een gegronde melding schakelen wij de Stebru servicemedewerker in of de betreffende leverancier voor het uitvoeren van de herstelwerkzaamheden. Ook kan het voorkomen dat vooraf een inspectie noodzakelijk is, waarna verdere vervolgstappen worden genomen. Eenmaal ter plekke weten wij op basis van ons digitale archief al precies wat ons te wachten staat. De medewerkers van Stebru zijn pas tevreden wanneer de opdrachtgever dat ook is.

Spoedgeval melden

U kunt een spoedgeval binnen kantoortijden melden door contact op te nemen met Stebru Service en Beheer. Wij zijn op werkdagen van maandag t/m vrijdag, van 8.00 – 16.30 uur bereikbaar op telefoonnummer 0180 – 333 170.

Voor calamiteiten buiten kantooruren, is onze storingsdienst te bereiken op telefoonnummer 0180 – 333 170. Let op! Bij onterechte spoedmeldingen, behouden wij ons het recht voor de door ons gemaakte kosten bij u in rekening te brengen. Daarnaast verzoeken wij u tevens de melding te maken via het HomeDNA serviceportaal.


Voor meer informatie: service@stebru.nl